meikejanssen.reismee.nl

Het is bijna zover...

Hoi,

Zoals jullie weten vertrek ik 21 Augustus naar Amerika. Dat betekent dat het al bijna zover is. Mijn koffer is inmiddels bijna ingepakt en mijn visum is goedgekeurd dus in principe ben ik er klaar voor. Het afscheid nemen is ook al begonnen, vrienden en familie kwamen op mijn feestje en vandaag hebben we Vlekkie naar de kennel gebracht en van hem ook afscheid genomen. Door middel van deze website wil ik iedereen eens in de zoveel tijd een update geven over mijn tijd in Amerika. Hoe vaak dit zal zijn weet ik pas als ik daar ben maar ik ga mijn best doen om de leukste en belangrijkste momenten met jullie te delen, via verhalen en foto's.

Tot volgend jaar!

Dikke knuffel van mij.

Reacties

Reacties

Pappeee

Eerst nog 2 weekjes met je oude gezinnetje op vakantie! Kun je op je gemakkie afscheid van ons nemen :)

oma Ria

Lieve Meike, We hebben al afscheid van je genomen, maar ten overvloede nog even een wens om je erg veel succes te wensen. Hou ons op de hoogte. Liefs van Opa en Oma.

Rona

Maar eerst nog lekker met vakantie! Veel plezier en leuk om je reis te volgen straks.
Liefs, Rona

oma Ria en opa Jan

Lieve Meike,
Overmorgen vertrek je voor een lang avontuur. Een grote reis in je eentje. Wij hopen dat je er van zal genieten. We laten zeker nog van ons horen. Nu komt oma.
Heel fijn dat je ons laat mee genieten. doe rustig aan en we horen graag hoe je het maakt, Liefs van oma Ria

Christa Janssen

Dag Meike,ik ben echt nieuwsgierig hoe het die 3dagen in New York is geweest.Het lijkt mij een geweldige stad waar je niet op uitgekeken komt,zoveel daar te beleven.Hoe was ook die lange vliegreis,en nu moet je weer vliegen deze keer naar je gastouders.Deze oma hoopt dat je terecht komt in een liefdevol gezin .Dag meisje hou je haaks

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active